مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20ورزشي

ترین های دور دوم یورو 2020| آلمان در بین بهترین ها/ دی بروینه چهره و ستاره هفته


پس از اتمام هفته دوم رقابت های یورو 2020 به بررسی «ترین»های این رقابت بپردازیم.

- شب گذشته با تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی لهستان، هفته دوم یورو 2020 نیز به پایان رسید تا هفته سوم با جذابیت بسیار بالا از امروز آغاز شود.

از 6 گروه ، 2 تیم اول صعود خواهند کرد و 4 تیم برتر رده سومی به جمع تیم های مراحل حذفی اضافه خواهند شد تا 16 تیم تکمیل شود.

(گزارشی از بررسی بازی های امروز یورو 2020 را در اینجا بخوانید) به مانند هفته اول، سعی داریم به توصیف ترین ها در هفته دوم رقابت های یورو 2020 بپردازیم و از مهمترین اتفاقات این هفته در رقابت جام ملت های اروپا صحبت کنیم.

در جدول گلزنان این رقابت، کریستیانو رونالدو از پرتغال و پاتریک شیک از جمهوری چک با 3 گل در صدر قرار دارند و بازیکنانی مثل روملو لوکاکو از بلژیک، آندری یارمولنکو و رومن یارِمچوک در اوکراین، مانوئل لوکاتلی و چیرو ایموبیله از ایتالیا و دنزل دامفِرایز از هلند با 2 گل در رده بعدی قرار دارند.

*بهترین بازی دیدار آلمان و پرتغال که با برتری 4 بر 2 ژرمن ها به پایان رسید، بی شک زیباترین و تاکتیکی ترین دیدار هفته دوم رقابت های یورو 2020 بود.

آلمان که در بازی نخست مقابل فرانسه نمایشی ناامیدکننده داشت با استفاده درست از وینگرها توانست کاملاً بر بازی مسلط شود و پرتغال را با یک نتیجه تحقیر آمیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترین های دور دوم یورو 2020| آلمان در بین بهترین ها/ دی بروینه چهره و ستاره هفته

ترین های دور دوم یورو 2020| آلمان در بین بهترین ها/ دی بروینه چهره و ستاره هفته